مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 17:472022-06-13بين الملل

ببینید| آخرین سلفی سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه


یک رسانه طرفدار روسیه با انتشار ویدئویی از لحظه برخورد خمپاره به یک سرباز اوکراینی که در حال گرفتن سلفی از خود است نوشت: اوکراین به طور رسمی یک کشور نازی است.

- من خانه ام را روی نفت ساخته ام، می توانم امروز بازی کنم؟ توافق ایران و قطر به منظور گسترش همکاری ها در حوزه ورزش وزارت بهداشت: هیچ مورد قطعی و احتمالی از آبله میمونی در کشور شناسایی نشده است رفتار عجیب استاندار گلستان با رییس تالاب میانکاله/ چرا سازمان محیط زیست سکوت می کند؟ (فیلم) ببینید پرسش یک خانم درباره دروغگویی همیشگی همسرش و جواب کارشناس برنامه تلویزیون خداحافظی مارسلو بعد از 15 سال حضور در رئال (+فیلم) عربستان/ لغو شرط استفاده از ماسک در مکان های سرپوشیده دانشگاه علوم پزشکی شاهرود: هر قلیان مساوی 100 نخ سیگار/ افزایش مصرف دخانیات در بین زنان همایون شجریان زمانه ات باش .

معاون رییسی: مصوبه افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان قانونی است انتقال دو زندانی ایرانی از هند به کشور تا پایان خرداد ادعای وزیر خارجه اسراییل: تلاش ایران برای حملات تروریستی/ اسراییلی ها فورا ترکیه را ترک کنند تصور کلیشه ای احمد خاتمی از تأثیر کتاب های درسی بر نگاه نسل جدید مثبت شدن نرخ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ببینید| آخرین سلفی سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه

ببینید| آخرین سلفی سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه